Конспект уроку з французької мови в 6 класі
L’emploi du temps (Розпорядок дня)
Мета:
Навчальна: навчити учнів утворювати наказовий спосіб зворотніх дієслів, закріпити вивчення зворотніх дієслів, систематизувати навички та вміння учнів з теми, розвивати навички та вміння діалогічного та монологічного мовлення; читання вголос;
Розвиваюча: розвивати навички колективної роботи, навчити застосовувати отримані знання на практиці, розвиток уваги, пам'яті, логічного мислення.
Виховна: прищеплювати інтерес до вивчення французької мови, культури спілкування, почуття поваги до оточуючих.
Тип уроку: узагальнюючий урок.
Використовувані методи і прийоми навчання: колективна робота, метод демонстрації, групова робота, індивідуальна робота, комунікативний метод.
Хід уроку
1. Оргмомент
M: Comment ça va?
E : ça va, pas mal, ça va bien.
Aujourd’hui nous parlons de l’emploi du temps .
2. Фонзарядка
Phonétique
è [ɛ] é [e]
Розмістити слова по колонкам, залежно який звук в ньому використовують , прочитати слова
lycée, écouter, déjeuner, école, récréation, modèle, collège, matière, après-midi, crème.
3. Автоматизація ЛО.
3.1. Назвіть годину котра зображена на малюнку.
- Quelle heure est-il?
3.2. Аудіювання.
Учні слухають запис і відзначають годину яку почули.
впр.4 ст. 49 “Amis et compagnie 1”
audio CD2 / 17
3.3. Повторення дієслів по темі. Вчитель показує зображення , учні відповідають , що зображено.
s’habiller,prendre le petit déjeuner,se coucher,dormir,se dépêcher, courir, se laver se brosser les dents, se réveiller, se lever, rêver
4. Граматика. Verbes pronominaux
-провідміняйте дієслова. Знайдіть займеннику його пару і закінчення.
Je ___ couch___
Tu ___ couch___
Il ___ couch___
Nous ___ couch___
Vous ___ couch___
Ils ___ couch___
5. Читання.
впр 5 ст. 49 “Amis et compagnie 1”
Учні читають текст і дають відповідь чи відповідає текст тому, що зображено на малюнку. Vrai qu Faux.
6. Фізкультхвилинка.
Учні рухаються під пісеньку “A Ram sam sam”.
7. Проект.
Учні діляться на 2 групи. Кожній групі запропоновані картинки з робочим днем хлопчика і дівчинки. Школярі розписують погодинно робочий день персонажів і клеють на ватман підписуючи кожну справу годиною виконання. Потім презентують.
8. Діалогічне мовлення.
впр. 7, ст.49 , “Amis et compagnie 1”
9. Домашнє завдання.
-описати свій день
10. Підсумки уроку. Оцінки.
Немає коментарів:
Дописати коментар